المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : لعبه Max Payne 3-RELOADED 27GB + Repack 10GB تحميل مباشر

الصفحات : 1 [2]

AhmedHalawa
07-05-2012, 04:23 PM
و الله فكرة كويسة جدا بس انا اخاف ما توازي المفات مع بعضها لانها غير متساوية يعني مجموع ملفين او تلاتة من ال400 لا يساوي الواحد جيجا و دي المشكلة طيب سؤال اخير اخي انت حملت من لينكات الواحد جيجا ؟ ام لينكات ال400 إذا حملت من الواحد جيجا راح اجرب اعيد تحميل الملفات التلاتة يمكن كان خطأ بالداون لوود عندي فى الملفات طالما اشتغلت عند حضرتك (واحد جيجا ) حملت من انهو ؟ شكرا

™¤¦AhmedTiger¦¤™
07-05-2012, 04:28 PM
تم رفع بارت 4 9 11 فى التقسيمه ال 1 جيجا للجمبو فيلز فى النسخه البلاك بوكس

قريبا سيتم رفع النسخه الريلوديد والبلاك بوكس لنفس السيرفرات :)

AhmedHalawa
07-05-2012, 04:32 PM
يااااااااااااااااااا احمد بااااااااااااشا ربنا يخليك انت فين يا عم من زمااااااااااااااان ربنا يجازيك كل خير و بجد الف شكر ....جاري التحميل مرة تانية :))))
متشكر جدا يا Master ع مساعدتك ليا ربنا يجازيك كل خير

~{{ MaSTeR }}~
07-05-2012, 04:46 PM
يااااااااااااااااااا احمد بااااااااااااشا ربنا يخليك انت فين يا عم من زمااااااااااااااان ربنا يجازيك كل خير و بجد الف شكر ....جاري التحميل مرة تانية :))))
متشكر جدا يا master ع مساعدتك ليا ربنا يجازيك كل خير

مشكور الف شكر يا معلم وبدي احكيلك تذكر الصبر مفتاح الفرج يا غالي وربي يسعدك ويهنيك

وايضا الكابتن احمد تايجر انا عاملك ضرب تحيا يا ريس وربي يعطيك الف عافية

AhmedHalawa
07-05-2012, 07:40 PM
عليا الطلااااااق الارشيف ذات نفسه هو اللي بايظ مش اللينك ياAhmed Tiger حرام و الله .... اتحقق من الارشيف اللي جوه اللينك ذات نفسه (The volume is corrupted ) و ربنااااااااااااااااااااااا فى البارتات 4 / 9 /11 ررررررررد عليا و النبي انا تاني مرة انزل اهو وبردوه نفس الحكااااااااااية حراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااام :(

™¤¦AhmedTiger¦¤™
07-05-2012, 08:17 PM
انا عندى والله بيفك الضغط زى الفل كدا اعتقد انى عملت الى عليا جرب تحمل من سيرفر تانى غير الجمبو فيل او جرب تفك الضغط على اى جهاز تانى

AhmedHalawa
07-05-2012, 09:09 PM
Ahmed Tiger بيفك الضغط فى اللينكات الواحد جيجا بتاعت البلاك بوكس ؟؟؟
مهي المشكلة يا أحمد انك رافع اللينكات الواحد جيجا ع سيرفر جامبو و سيرفر تاني وحش جدا الصراحة و لا يدعم الاستكمال و لا اي حاجة و جربت احمل منه و التحميل وقف في النص و مكملش ... و الله جربت ع جهاز تاني و نفس المشكلة فى الاجزاء 4 / 9 /11 معلش محاولة كمان الله يخليك و الله العيب فى الارشيف ذات نفسه اللي انت بترفعه ... انا عارف و الله انك بتتعب جزاك الله كل خير

™¤¦AhmedTiger¦¤™
07-05-2012, 09:22 PM

AhmedHalawa
07-05-2012, 10:28 PM
هههههههههه خلاص يا احمد صادق يا عم انا ااااااااااااسف :d :d يبقي اكيد العيب :( الف شكر

AhmedHalawa
07-05-2012, 10:29 PM
يبقي اكيد العيب عندي انا *

HIMA_SOFT
07-05-2012, 11:27 PM
يا جماعة هل فيه كراك للعب بدون فصل النت

~{{ MaSTeR }}~
07-06-2012, 06:11 AM
يا جماعة هل فيه كراك للعب بدون فصل النت

اكيد في طريقه بدون فصل نت وانا حطيت الكراك في الصفحه الي قبل اظن 25 او اربع وعشرين وتتقدر تتابع الصفحات

الي قبل حتلاقي اني حاطط الكراك وطريقه تشغيلو

~{{ MaSTeR }}~
07-06-2012, 06:12 AM
يبقي اكيد العيب عندي انا *

يا صديقي حرام تحكي هيك تذكر ما تفقد الامل جرب طريقتي واحكيلي ان كان كلامي صح او خطأ

AhmedHalawa
07-06-2012, 02:57 PM
يا صديقي حرام تحكي هيك تذكر ما تفقد الامل جرب طريقتي واحكيلي ان كان كلامي صح او خطأ

طيب اخي انا هاحمل من لينكات ال400 مائة بس مش عارف احمل انهو لينكات ممكن تحددلي اللينكات اللي بتوازي البارتات 4/9/11 من الواح جيجا فى لينكات الربعمائة و اكون شاكر ليك

HIMA_SOFT
07-07-2012, 01:15 AM
اكيد في طريقه بدون فصل نت وانا حطيت الكراك في الصفحه الي قبل اظن 25 او اربع وعشرين وتتقدر تتابع الصفحات

الي قبل حتلاقي اني حاطط الكراك وطريقه تشغيلو

الف شكر على سرعة الرد

ولكن جربت ولكن دون جدوى الرجاء الحل

ashrafafie
07-07-2012, 04:41 PM
للأخ ماستر السلام عليكم..نزلت لعبة Max Payne 3 نسخة البلاك بوكس black box ..وعند تشغيل ايقونة MaxPayne3 تظهر رسالة please run max payne 3 the launcher
وعند الضغط على ايقونة PlayMaxPayne3 تظهر شاشة سوداء ويظل على هذا الحال

مع العلم انا اتبعت كل التعليمات اللي كتبتها ونزلت الكراك وعملت الابديت بس لما باجي اشغلها سواء اونلاين او اف لاين بتظهرلي نفس الشاشه السواء بتظهر ومابتشتغلش ياريت حد يساعدنا مع العلم جهازي يشغل اللعبه

~{{ MaSTeR }}~
07-07-2012, 05:51 PM
للأخ ماستر السلام عليكم..نزلت لعبة Max Payne 3 نسخة البلاك بوكس black box ..وعند تشغيل ايقونة MaxPayne3 تظهر رسالة please run max payne 3 the launcher
وعند الضغط على ايقونة PlayMaxPayne3 تظهر شاشة سوداء ويظل على هذا الحال

مع العلم انا اتبعت كل التعليمات اللي كتبتها ونزلت الكراك وعملت الابديت بس لما باجي اشغلها سواء اونلاين او اف لاين بتظهرلي نفس الشاشه السواء بتظهر ومابتشتغلش ياريت حد يساعدنا مع العلم جهازي يشغل اللعبه

لو عندك مشكله من المشاكل دى فى اى لعبه نزلتها وتعبت فى تنزيلها وبعدين مشتغلتش للاسباب دى
1-اللعبه جايبه شاشه سوده
2-اللعبه شغاله وفى التحميل بتطلع
3-شغاله صوت بس من غير صوره
4-فى مربعات بيضه او خانات فاضيه وايقونات مش باينه فى اللعبه
5-اجسام الشخصيات ملونه بالاسود
لوعندك مشكله من اللى فاتوا اعمل اللى هقولك عليه وان شاء الله هتشتغل معاك تمام زى مشتغلت معايا بس امشى معايا خطوه خطوه
1- ادخل على سطح المكتب ودوس كلك يمين على mycomputer
واختار properties
هتظهرلك صفحه فيها امكانات جهازك وفى عمود على اليمن اختار منه كلمه device manager
هتجيلك مكونات الجهاز اختار منها display adapters هنفتح تحتيها اسم كارت الشاشه اقف عليه ودوس كلك يمين
واختار update driver software
هتظهر صفحه جديده فيها اختيارين اختار search automatically...
وسيبه يحمل واصبر لانه سعات بيطول وبعدين اعد تشغيل الجهاز
ملحوظه الكلام ده لنسخه win7 وممكن تتعمل للxp مع مراعات التغيرات فى الخطوات
وشكررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر ررررررررررررررررررررررررررررررررررررررا
ياريت اللى يستفيد من الطريقه دى ينقلها فى باقى الاعاب علشان الباقى يستفيد برضه

وربي يسعدك وانشاء الله قد افدتك ويعطيك الف عافية

~{{ MaSTeR }}~
07-07-2012, 05:57 PM
الف شكر على سرعة الرد

ولكن جربت ولكن دون جدوى الرجاء الحل

اوكي بس اعاده تذكير بالخطوات اول شي بتنزلو العبة بلاك او ريلود اوكي بس بفضل

البلاك ليش لانها نفس الريلود كااااامله ولا شي ناقص

ثانيا لما تجو تشغلو العبة من مجلد الي على سطح المكتب طبيعي انو تجي رساله

please run max peyme3 using the lanusher

ثالثا بدي من الكل يحمل الكراك الي انا رفعتو لانو بيشغل العبة وانتا واصل النت وبيعطيك ميزة العب على نت

مع الي بيلعبة لعبة

رابعا طريقه تشغيل العبة من الكراك بعد ما تنزل العبة وتنزل كل برامجها الي مع العبة افرط الكراك واحمل محتويات

الكراك وحطها في مجلد العبة واعمل قبول للاستبدال

خامسا اعمل نسخ لملف profiles واعملو لسق في جوا ملف المستندات تحديدا جوا ملف اسمو Rockstar Games

وجوا ملف Rockstar Games حتلاقي ملف اسمو Social Club اعمل لسق جوا ملف Social Club

حيقول انو موجود اعمل قبول للاستبدال

خامسا ارجع لملفات العبة واكبس على ملف اسمو PlayMaxPayne3.exe

راح يبدء يعمل اب ديت ما تفصل نت خليه لحد ما ينتهي هو راح يدخل على العبة لحالو

المهم ان جابلك مشكله في الملف ارجع للكراك راح اتلاقي مجلد اسمو Update

وراح اتلاقي فيتو ملف اسمو MP3_Patch_Update_1_0_0_22.exe

اعملو نسخ وحطو في مجلدات العبة وشغلو وبعد ما ينزل او ينهي ارجع الى ملف جوا العبة اسمو

PlayMaxPayne3.exe راح يبدء يعمل اب ديت سيبو يعمل ولما يخلص راح يدخل على العبة

لاحظ انك واصل نت ليه راح احكيلك هسا راح يجيبلك انو دخل على العبة وجابلك على طرف الشاشه

من فوق على اليمين كلمه home اكبس على الهوم واعمل احساب الك ليه راح احكيلك

بيصير سيف العبة شغال على الحساب الي انتا عملتو والاب ديت بيشغل كل المراحل الي في العبة دون

ولا مشكله وبتروح مشكله انتستليزنك او لودنك الي في العبة وبتشتغل طبيعي معاك

وهاد كل شيء اما ان حبيت تلعبها اون لاين مع اصحابك راح اتلاقيهم موجودين وبيستنو حد يتحداهم

وهاد كل شي بس مع اختلاف انو بتحذفو الملف الي على سطح المكتب واعملو لملف PlayMaxPayne3.exe

الموجود جوا العبة اختصار على سطح المكتب ويعطيكم الف عافية وبارك الله فيكم واي سؤال انا موجود كل يوم

وهدول هم روابط الكراك :

http://www.4shared.com/rar/PNAOGA1r/...archive_4.htm

ملحوظه عمل حساب على الفور شيرد مجاني ولا بيحكولك ادفع ولا شي وسرعنو زي الميديا فير

واعمل كل الخطوات الي ذكرتها ويعطيك الف عااااااااااافية واذكر انو لما تفرط العبة راح تجيك ايزو

وطريقه فك الايزو الوحيده اما من التيميت ايزو او الباور ايزو او الديمن تولز اياك تفك الايزو بالون رار

لانو ممكن تحذف اشياء من العبة بالخطا

ويعطيكم الف عافيه

~{{ MaSTeR }}~
07-07-2012, 07:19 PM
طيب اخي انا هاحمل من لينكات ال400 مائة بس مش عارف احمل انهو لينكات ممكن تحددلي اللينكات اللي بتوازي البارتات 4/9/11 من الواح جيجا فى لينكات الربعمائة و اكون شاكر ليك

شوووو ليكون فكرت شردت او شي انا ابو الافكار هههههههههه اوكي خلينا

نحددلك اللنكات بسم الله الرحمن الرحيم

اولا لينك رابط رقم اربعه في الواحد جيجا موازياتو

لينكات التالية 8 9 10 وللاحطياط 11

لينك الرابط رقم تسعه في الواحد جيجا موازياتو

لينكات التالية 20 21 22 وللاحطياط 23

لينك رقم 11 في الواحد جيجا موازياته هم

خد اخر خمس لنكات للاحطياط

وسدقني حتى لو جابلك خلل في الفك لانو الروابط الاربع مية مش زي الواحد جيجا

الا انو الون رار بيوخد منها الملفات المطلوبه للبلاك بوكس وراح اتلاحظ انو حط ملف ايزو عشرة جيجا كامل

جاهز الي هو ملف اللعبة المطلوب يعني كانك فرطط 11 جيجا مرة وحده

اتذكر انو روابط الاربع مية هي روابط البلاك بوكس اوكي يعني من تقسيمه البلاك بوكس نفسها

وانو روابط الاربع مية الي راح تنزلها هي كبديل محل الرابط المعطوب اوكي بس ساوي زي ما حكيت

يعني لما تفرط لنك 3 في الواحد جيجا حط طوالي ملف من الاربع مية الي بيحلو مكان الرابط المعطوب راح يجيب

خلل انو هاد مش المطلوب وبيكمل فك وبعد ما يخلصو البدائل بتاعت الرابط المعطوب حط الرابط رقم خمسه في الواحد

جيجا وهو راح يحكيلك فيه نفس المشكله يعني هاد مش زي الاربع مية بتاعت الملف المضروب وبتكمل الروابط

الواحد جيجا لحد ما توصل ملف المعطوب الي هو تسعه حط النكات البديله وراح يتكرر نفس الخطا اوكي بس انتا كمل

عادي لحد ما توصل رقم الحادي عشر المعطوب حط طوالي البديل عنو وراح يحكي انو هاد الشي مش المطلوب

بس لما ينهي كل شي راح تتفاجا انو حط ملف العبة المطلوب بصيغه ايزو وهو اسمو كتالي

ASD.Max.Payne.3.Black.Box.By.AhmedTiger

بمساحه 10 او 11 جيجا

الخلاصه ملفات الاربع مية الي جاب فيهم مشكله هم الملفات الي بيوخد منها ملفات التابعه للواحد جيجا

واتذكر انو لما يطابقها الون رار راح يطلعلك ملف الايزو المطلوب وهيك بتكون حليت مشكله الروابط المعطوبة

بس لازم توخذهم من نفس الفصيله بلاك بوكس

وتمنياتي لك ياتوفيق يا غالي وسلام عليكم بس احكيلي ان زبط معك هاد الشي لانها راح تكون الحل الامثل

للالعاب الجاية

ashrafafie
07-07-2012, 08:36 PM
لو عندك مشكله من المشاكل دى فى اى لعبه نزلتها وتعبت فى تنزيلها وبعدين مشتغلتش للاسباب دى
1-اللعبه جايبه شاشه سوده
2-اللعبه شغاله وفى التحميل بتطلع
3-شغاله صوت بس من غير صوره
4-فى مربعات بيضه او خانات فاضيه وايقونات مش باينه فى اللعبه
5-اجسام الشخصيات ملونه بالاسود
لوعندك مشكله من اللى فاتوا اعمل اللى هقولك عليه وان شاء الله هتشتغل معاك تمام زى مشتغلت معايا بس امشى معايا خطوه خطوه
1- ادخل على سطح المكتب ودوس كلك يمين على mycomputer
واختار properties
هتظهرلك صفحه فيها امكانات جهازك وفى عمود على اليمن اختار منه كلمه device manager
هتجيلك مكونات الجهاز اختار منها display adapters هنفتح تحتيها اسم كارت الشاشه اقف عليه ودوس كلك يمين
واختار update driver software
هتظهر صفحه جديده فيها اختيارين اختار search automatically...
وسيبه يحمل واصبر لانه سعات بيطول وبعدين اعد تشغيل الجهاز
ملحوظه الكلام ده لنسخه win7 وممكن تتعمل للxp مع مراعات التغيرات فى الخطوات
وشكررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر ررررررررررررررررررررررررررررررررررررررا
ياريت اللى يستفيد من الطريقه دى ينقلها فى باقى الاعاب علشان الباقى يستفيد برضه

وربي يسعدك وانشاء الله قد افدتك ويعطيك الف عافية

عملت اللي انت قولتي عليه وحدثت كارت الشاشه ودخلت علي اللعبه بس علقت معايا وحصلت مشكلة وقوف اللعبة عند كلمة Intializing معلش تعبك معايا يا وحش ربنا يكلامك

~{{ MaSTeR }}~
07-07-2012, 09:53 PM
عملت اللي انت قولتي عليه وحدثت كارت الشاشه ودخلت علي اللعبه بس علقت معايا وحصلت مشكلة وقوف اللعبة عند كلمة Intializing معلش تعبك معايا يا وحش ربنا يكلامك

طيب اسمع جرب الكراك دا وامشي على التعليمات اوكي اسمع انتا اقرى كل شيء انا هكتبو في الرد وباذن الله

هتشغلها طبيعي اوكي اوكي بس اعاده تذكير بالخطوات اول شي بتنزلو العبة بلاك او ريلود اوكي بس بفضل

ثالثا بدي من الكل يحمل الكراك الي انا رفعتو لانو بيشغل العبة وانتا واصل النت وبيعطيك ميزة العب على نت

مع الي بيلعبة لعبة

رابعا طريقه تشغيل العبة من الكراك بعد ما تنزل العبة وتنزل كل برامجها الي مع العبة افرط الكراك واحمل محتويات

خامسا اعمل نسخ لملف profiles واعملو لسق في جوا ملف المستندات تحديدا جوا ملف اسمو Rockstar Games

وجوا ملف Rockstar Games حتلاقي ملف اسمو Social Club اعمل لسق جوا ملف Social Club

اعملو نسخ وحطو في مجلدات العبة وشغلو وبعد ما ينزل او ينهي ارجع الى ملف جوا العبة اسمو

لاحظ انك واصل نت ليه راح احكيلك هسا راح يجيبلك انو دخل على العبة وجابلك على طرف الشاشه

بيصير سيف العبة شغال على الحساب الي انتا عملتو والاب ديت بيشغل كل المراحل الي في العبة دون

وهاد كل شيء اما ان حبيت تلعبها اون لاين مع اصحابك راح اتلاقيهم موجودين وبيستنو حد يتحداهم

وهاد كل شي بس مع اختلاف انو بتحذفو الملف الي على سطح المكتب واعملو لملف PlayMaxPayne3.exe

الموجود جوا العبة اختصار على سطح المكتب ويعطيكم الف عافية وبارك الله فيكم واي سؤال انا موجود كل يوم

وهدول هم روابط الكراك :

ملحوظه عمل حساب على الفور شيرد مجاني ولا بيحكولك ادفع ولا شي وسرعنو زي الميديا فير

واعمل كل الخطوات الي ذكرتها ويعطيك الف عااااااااااافية واذكر انو لما تفرط العبة راح تجيك ايزو

وطريقه فك الايزو الوحيده اما من التيميت ايزو او الباور ايزو او الديمن تولز اياك تفك الايزو بالون رار

ويعطيكم الف عافيه

alaamagic
07-08-2012, 09:43 AM
جااااااااااااااااااااااااااري التحميل

alaamagic
07-10-2012, 05:56 PM
جااااااااااااااااااااااااااري التحميل

محمود حبش
07-11-2012, 08:29 PM
اخي الغالي
يعني مش عارف شو هلعبه
كل ساعه وتانيه بتخرب وميت صعوبه اشتغلت

اخي كنت بلعب وخلصت بس لما اجيت ارد العبها ما زبطت يا ريت تحكيلي شو الحل باسرع وقت ممكن

http://www14.0zz0.com/2012/07/11/18/684328654.png (http://www.0zz0.com)

طيب هسا الكرت الي انتا بتحكي عنو انا عندي متلو اسمو الاصلي جي تي 430 اربع جيجا

مش عارف ليش مسمينو هيك بس هو جاب عندي اربعه جيجا على الاكس بي اما السافن جابو 2 جيجا

المهم اسمع هات اوضحلك كيف شكلو اكتب على جوجل جي تي 430 اوكي راح يطلعلك الاصدار الاول من هاد الكرت

بس الاصدار الي بتحكي عنو بيحمل نفس الاسم بس بشغله وهي انو اربعه جيجا اسمع انا راح اعطيك الو وصف

وانتا تفتح الصورة عندك وراح تتاكد من كل شي اما بنسبه للكرت الي انتا شريتو هو كرت مميز بس الي بيحكم

في تشغيل الالعاب هو الرام وسي بي يو وكرت الشاشه فان كان عندك السي بي يو عالي بيكون ما في اي مشكله

في تشغيل اي لعبة ورام برضو لسريع الاداء والكرت لصور هاد كل شي بس الاحسن انو يكون عندك شاشه ال سي

دي كبيرة وسلك اسمو اتش دي ام اي هاد بيجيب الصور نااااااااااار والباور سبلاي الي عندك روعة بس الصراحه

كرت الشاشه الجي تي اكس هو الوحيد اليبيحتاج لباور من الباور سبلاي عشان السي بي يو يشتغل تمام سي

بي يو الكرت اما بنسبه للفحص الفايروس تقدر تروح على السي اوكي وتحمل فحص للفايروس وان طال فيروسات

بيكون وضعك كويس والشاشه الزرقاء راحت بس الحقيقه الافضل انو تشتري كرت شاشه 430 جي تي لانو مميز بس

دير بالك في نسختين الاولى واحد والتانية اربعه بيبان على العلبة اوكي بس حابب احكي شي العبة شغلتها

على كرت شاشه داخلي وهو انتل بتاع ام اس اي

اوكي هي صورة من جهازي تثبت الك انو الكرت الي بدور عليه شو هو دون يوخد اي شي من الرام

لانو اصلا اربع

http://www.4shared.com/photo/rUIyNkJs/untitled.html

اوكي وربي يسعدك

matrix.badr
07-11-2012, 11:40 PM
يا جماعه انا مش فاهم اى حاجه
ممكن حد يساعدنى
مش معقوله حمل 10 جيجا على الفاضى

ياريت حد يعملى اضافه
و يساعدنى و يبقى بجد مشكور
matrix.badr@yahoo.com

~{{ MaSTeR }}~
07-12-2012, 05:32 AM
اخي الغالي
يعني مش عارف شو هلعبه
كل ساعه وتانيه بتخرب وميت صعوبه اشتغلت

اخي كنت بلعب وخلصت بس لما اجيت ارد العبها ما زبطت يا ريت تحكيلي شو الحل باسرع وقت ممكن

http://www14.0zz0.com/2012/07/11/18/684328654.png (http://www.0zz0.com)

صديقي اسمع كل الي عليك تعملو انك ترد تنسخ الكراك كمان مرة داخل العبة لانو الانتي فايروس خذف

ملف من ملفات العبة وكل الي عليك تعملو انك تطفي الانتي فايروس وتنقل الملف gsrld.dll

وهذا الملف تلقاه جوا الكراك انسخو وحطو جوا العبة اوكي وبتشتغل معاك

~{{ MaSTeR }}~
07-12-2012, 05:33 AM
يا جماعه انا مش فاهم اى حاجه
ممكن حد يساعدنى
مش معقوله حمل 10 جيجا على الفاضى

ياريت حد يعملى اضافه
و يساعدنى و يبقى بجد مشكور
matrix.badr@yahoo.com

طيب اسمع جرب الكراك دا وامشي على التعليمات اوكي اسمع انتا اقرى كل شيء انا هكتبو في الرد وباذن الله

هتشغلها طبيعي اوكي اوكي بس اعاده تذكير بالخطوات اول شي بتنزلو العبة بلاك او ريلود اوكي بس بفضل

مع الي بيلعبة لعبة

وهدول هم روابط الكراك :

ويعطيكم الف عافيه

tamer1131977
07-14-2012, 04:37 AM
السلام عليكم
اخي الكريم جزاك الله خير
عملت كل الخطوات واللعبه عملت ابديت واشتغلت وعملت حساب ومشيت مع الخطوات وبعدين ادتني الرساله دهhttp://sub5.rofof.com/img3/07mhjpd13.jpg (http://www.rofof.com)

ahmedmansy066
07-14-2012, 10:33 AM
من فضلك هل من الممكن ان تقوم باصلاح اللينكات الاتيه :

repack Black Box 1GB

jumbofiles

1043061
1060318

وشكرا على المساعدة

Mahmoud201
07-14-2012, 07:20 PM
السلام عليكم انا نفذت كل الخطوات و لما بتخلص اب ديت مبتفتحش و بتظهر الرسالة دى و مبتظهرش كبسة هوم ارجو المساعدة

alaamagic
07-15-2012, 10:57 PM
لسه بحمل اللعبة

~{{ MaSTeR }}~
07-17-2012, 03:57 PM
السلام عليكم انا نفذت كل الخطوات و لما بتخلص اب ديت مبتفتحش و بتظهر الرسالة دى و مبتظهرش كبسة هوم ارجو المساعدة

اوكي احكيلي يا معلم انتا عملت خطوات مين انا ام المشرف؟

ان نفذت خطوات المشرف جميعها العبة ممكن متشتغلش معاك وتوقف عند الانستليزنك

بس حل مشكلتك بيكمل انك تشغل الملف الموجود جوا العبة هو PlayMaxPayne3.exe

اكبس عليه وشوف هتشتغل معاك عادي ولا لاء وان لا يا ريت تتبع خطواتي الي ذكرتها في صفحه 28

ويعطيك العافية

~{{ MaSTeR }}~
07-17-2012, 04:04 PM
السلام عليكم
اخي الكريم جزاك الله خير
عملت كل الخطوات واللعبه عملت ابديت واشتغلت وعملت حساب ومشيت مع الخطوات وبعدين ادتني الرساله دهhttp://sub5.rofof.com/img3/07mhjpd13.jpg (http://www.rofof.com)

ممكن سؤال صغير

انتا عملت خطوات مين انا ام المشرف بص كل الي عليك انك تكون منزل الكراك الي انا رفعو فور شيرد

وتحط حسابك عليه وما تفصل نت او ان ضلت المشكله بتقدر تفصل نت وتدخل على العبة لانو برضو الكراك مصمم

انو يحفظ السيف على اللعبة مش على نت لانو نت للعب مع الاصحاب وربي يسعدك

sallam_i
07-19-2012, 08:24 PM
لو سمحت ..
فى النسخة الـ 10 جيجا ..

اللينكات الواحد جيجا ..
لينك الجامبو فايلز الخامس مش شغال ..
http://www.wwenews.us/1043061
)http://jumbofiles.com/2j18xxrqneiw(

يا ريت اعادة رفعه ..

elkatep
07-21-2012, 07:54 PM
ياريت كراك يكون فيه ميزة اللعب اون لاين وبدون لانى تعبت مش لاقى والاخ مستر الكراك اللى عرضه بيدخل اون لاين بس

egydiver
07-24-2012, 01:04 AM
انا قفلت اللعبه يا جماعه
فل الكلام اللعبه خرافه بجد

the gret
07-24-2012, 04:11 PM
مستنيها من زمان اوى

alaamagic
07-26-2012, 08:17 PM
أنا خلصت تحميل اللعبة

neo_ole
08-06-2012, 09:46 AM
ممكن سؤال صغير

انتا عملت خطوات مين انا ام المشرف بص كل الي عليك انك تكون منزل الكراك الي انا رفعو فور شيرد

وتحط حسابك عليه وما تفصل نت او ان ضلت المشكله بتقدر تفصل نت وتدخل على العبة لانو برضو الكراك مصمم

إلى الأخ ماستر
أنا عملت كل خطواتك وفى الآخر طلعلعى نفس رسالة الخطأ دى

neo_ole
08-06-2012, 09:51 AM
السلام عليكم
اخي الكريم جزاك الله خير

إلى الأخ ماستر

نفس المشكلة دى عندى بتاعت
license corrupt
ولما بفصل النت خالص
بيقوللى لازم توصل النت علشان يعمل اكتيفاشن
activation

ممكن تساعدنى فى الحل

kimos
08-06-2012, 05:13 PM
http://imageshack.us/photo/my-images/19/screenshot20120806at450.png/

انا نزلت اللعبه blackbox بس الصوت ماكانش شغال قجيت اشغل mp3launcher بيقول trying to run installer فنزلت كراك تاني و انا فاصل النت بقي بيتلعلي الصوره ده

abuamirah.ah
08-11-2012, 01:14 AM
السلام عليكم
متى سيتم رفع النسخه ريلودد على السيرفر الخاص:(
أتمنى يكون في اقرب وقت
و شكرا

konallove
08-30-2012, 05:55 PM
لو سمحت انا نزلت النسه ال repack وسطبتها بس قالي في ملفات في الدل ناقصه روحت منزلها بس دلوقتي بيقولي
please run macpayne3 using the launcher
وبدوس علي ال launcher مش بيحصل حاجه ومش عارف اعمل ايه ياريت حد يرد عليا

l___Mix___l
09-01-2012, 06:19 AM
هو ده الكلام الكبير ميجيش الا من الكبير

khaled470
09-01-2012, 11:50 AM
tmam awee ell3ba di bs mafeesh 7aga agmad ?! ana 3andy apple macbook pro lesa gaybo gdeed y2dar ysja3'al a3la mn di 3ayz agarabo b2a :D ( mnazel 3aleeh windows 7 ) :D

الفراعنه
09-01-2012, 11:26 PM
بعد اذن الشباب

كل الى طلبه ازاى اعرف اعمل اف لين للعبه

ايضا استفسار

انا حملت الريلود 27 ج
وفكيت وسطبت وكريكت وكل شئ تمام

والنت مفصول ودخلت اللعبه بيطلب ايميل وباسورد

وواقف على كده ومش عارف اعمل ايه ولا اشغلها منين حد ممكن يشرحلى

mostafa_naguib
09-02-2012, 01:33 PM
لو سمحت انا نزلت اللعبه من حوالى شهرين تقريبا المهم الرساله بتطلع ليا بتاعت ملف isdone.dll عند التصطيب لما يوصل لحد 52 % المهم نزلت كل الملفات ونزلتها فى فى ال c وبرضه نفس المشكله ياريت لو حد عنده حل يرد عليا والناس اللى نزلو اللعبه انا ساكن فى حدائق القبه لو يسمحوا انى انزل منهم اللعبه لو حد قريب منى

mostafa_naguib
09-02-2012, 01:35 PM
وده الايميل بتاعى لاى حد ممكن يساعدنى فى اللعيه ديه لانى بجد تعبت يعنى واخده مساحه عندى 10 جيجا ومش هاين عليا امسحها manshestr_city@yahoo.com

Ahmed Akrm
09-03-2012, 10:29 PM
إلى الأخ ماستر

license corrupt
ولما بفصل النت خالص
activation

ممكن تساعدنى فى الحل
إلى الأخ Master

license corrupt
ولما بفصل النت خالص
activation

ممكن تساعدنى فى الحل ارجو الرد

Ahmed Akrm
09-03-2012, 10:31 PM
ممكن سؤال صغير

إلى الأخ Master

license corrupt
ولما بفصل النت خالص
activation

Ahmed Akrm
09-03-2012, 10:33 PM

مع الي بيلعبة لعبة

وهدول هم روابط الكراك :

ويعطيكم الف عافيه
إلى الأخ Master

license corrupt
ولما بفصل النت خالص
activation

Ahmed Akrm
09-03-2012, 10:34 PM
وانا عملت كل دة وهي هي المشكلة

Ahmed Akrm
09-04-2012, 12:20 AM
يا اخي العزيز ياتي بي بهذة الرسالة لا اعرف ماذا افعل وحملت الكراك اللي انت حطو نفس الحكاية ارجوا الحل يا اخي

http://images.**********/?v=untitldfd.jpg :(:(:(:(:(:(:(:(

Ahmed Akrm
09-04-2012, 12:21 AM

mostafa_naguib
09-04-2012, 04:24 AM
لوسمحت هو محدتش قالى اعمل ايه فى اللعبه والمشكله بتاعت isdone.dll جربت كل حاجه وفشلت ياريت حد يساعدنى

mostafa_naguib
09-04-2012, 06:02 AM
يا جماعه حد يرد عليا بجد انا زهقت من اللعبه ديه عندى بقالها 3 شهور ومش عارف اعمل ايه وصعبان عليا امسحها

Ahmed Akrm
09-04-2012, 07:55 PM
يا جدعان بشغل اللعبة اوف لاين بيجبلي الصورة دي بعد ما بعمل sgin in يبفي حد يرد عليا
دي الصورة

Ahmed Akrm
09-04-2012, 08:03 PM
حتي لو شغلتها اون لاين بيجبلي الرسالة دي في الاخر انا جربت كذا كراك ولا كراك شغلها في كراك الريلوديد بيجبلي LICENSE CORRUPT
وكراك THETA بيجبلي الرسالة دي
وارجو الرد

THNXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Zero Knight
09-04-2012, 09:44 PM
مشكور
مشــكورمشــكور مشــكورمشــكور
مشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكورمشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكور
مشكورمشكور
مشكور

Ahmed Akrm
09-04-2012, 11:30 PM
لوسمحت هو محدتش قالى اعمل ايه فى اللعبه والمشكله بتاعت isdone.dll جربت كل حاجه وفشلت ياريت حد يساعدنى
الي الاخ : mostafa_naguib
النسخة اللي عندك فيها عيب انصحك تمسحها وتنزل غيرها من isohunt علشان حسل معايا نفس المشكلة وجبت نسخة من isohunt وتسطبت بس للاسف مش عارف اشغلها

mostafa_naguib
09-05-2012, 05:19 AM
شكرا يا حبيبى بس لسه هنزلها تانى 10 جيجا حررررررررررراممش عايز العبها كفايه عليا الجززء الاول والتانى ولو مفيش احراج يا احمد انا ساكن فى حدائق القبه لو انت قريب منى ممكن اخدها منك لو سمحت لو مش فيها احراج

carts
09-05-2012, 11:40 AM
لو ممكن حضرتك تجيبلى لعبة james bond 007 blood stone

mostafa_naguib
09-05-2012, 12:37 PM
هو ده برنامج لما يطلبه الاعضاء ولا ايه يا جماعه ديه لعبه انا نزلتها وطلعت بايظه ومش ينفع انزلها تانى هههههههههههههههههههههههههههه

Ahmed Akrm
09-05-2012, 07:04 PM
شكرا يا حبيبى بس لسه هنزلها تانى 10 جيجا حررررررررررراممش عايز العبها كفايه عليا الجززء الاول والتانى ولو مفيش احراج يا احمد انا ساكن فى حدائق القبه لو انت قريب منى ممكن اخدها منك لو سمحت لو مش فيها احراج
لأسف انا ساكن في العجمي , اسكندرية

Ahmed Akrm
09-05-2012, 07:06 PM
لو ممكن حضرتك تجيبلى لعبة james bond 007 blood stone
نزلها تورنت احسن مش هتلاقيها في اي موقع هتلاقي الروابط تلفة

mostafa_naguib
09-05-2012, 07:24 PM
شكرا ليك بجد على اهتمامك ومعلش لو كنت دايقتك يا كبير بس اللعبه جامده بينى وبينك ونفسى العبها جدا

Ahmed Akrm
09-06-2012, 12:24 AM
شكرا ليك بجد على اهتمامك ومعلش لو كنت دايقتك يا كبير بس اللعبه جامده بينى وبينك ونفسى العبها جدا
العفو يا معلم , اللعبة جامدة جدا وانا بعمل المستحيل علشان اشغلها انا نزلتها 3 مرات وممكن كمان انزلها 4 مرة ههههههههههههه بس المهم العبها علشان اللعبة شدتني جدا :):D:):D:)

bebo bob
09-06-2012, 08:33 AM
فية مشكلة فى التسطيب اللعبة
ودية صورة للمشكلة

http://img02.arabsh.com/uploads/image/2012/09/05/0d37464362f403.jpg

وبعديها دوست ok وضهرت رسالة تانية

http://img02.arabsh.com/uploads/image/2012/09/05/0d37464362f40d.jpg

وبرضوا دست ok وظهرت الرسالة دية

http://img04.arabsh.com/uploads/image/2012/09/05/0d37464362fb05.jpg

وبعديها سطبتها تانى فى C عدت المشكلة
لان المشكلة كانت فى 19%
لكن بقيت فى 24%
وستبطها تانى وصلت 32%
فى اعضاء حملتها وسطبتها واشتغلت عندها
وهو دة ممكن يكون عيب من الويندوز

mostafa_naguib
09-06-2012, 10:11 AM
بيبو اول حاجه وانت بتصطب اللعبه لازم تكون فاصل النت وكمان الانتى فيرس وتصطب النسخه فى الc ويكون مساحته اكتر من 30 جيجا فاضيه ونزل ملف isdone.dll وركبه فى c system 32 وباذن الله اللعبه هتشتغل معاك بس بالمناسبه يا برنس انت لو ساكن قريب من حدائق القبه تسمح ليا انى اخد اللعبه منك معلش لو فيها احراج

bebo bob
09-06-2012, 02:53 PM
انا فصلت النت وقفلت الانتى فيرس
وفى ناس حملتها وشغالة عندها
وانا يا غالى ساكن فى ارض اللواء فى الجيزة
وبصراحة انا معرفش لو المسافة بعيدة ولا لا
لكن يا باشا لو حبيت انك تيجى يا باشا اتفضل
ومفهاش احراج يا غالى احنا اخوات :)

The BOB
09-07-2012, 02:45 AM
لعبه اكثر من رائعه بس المساحه جباااااااااااااااره بس هيا تستاهل انا خلصت الجزأين اللى فاتوا وهشوف دى اهوه

الملك الموقر
09-10-2012, 02:42 PM
اللعبة ما شتغلت عندي

mostafa_naguib
09-11-2012, 01:33 PM
ياريت حد يقولى اعمل ايه فى المشكله اللى فى الصورة ديه بليييييييييييييييييييييييز عايز رد بسرعه علشان انا زهقت بجد

bebo bob
09-11-2012, 02:12 PM
ياريت حد يقولى اعمل ايه فى المشكله اللى فى الصورة ديه بليييييييييييييييييييييييز عايز رد بسرعه علشان انا زهقت بجد
ياريت تقولى يا باشا ازاى قدرت تعدى مشكلة تسطيب اللعبة

mostafa_naguib
09-11-2012, 02:15 PM
بص يا معلم ايه رايك نتواصل على الميل احسن هنريح بعض اوى فى الكلام وده ايميلى manshestr_city@yahoo.com

bebo bob
09-11-2012, 02:23 PM
بص يا معلم ايه رايك نتواصل على الميل احسن هنريح بعض اوى فى الكلام وده ايميلى manshestr_city@yahoo.com
انا بعتلك يا باشا

mostafa_naguib
09-11-2012, 02:25 PM
على فكرة انا قبلت الاضافه بتاعتك وانت مش قبلتها

Mo@@z Dewy
09-17-2012, 11:30 PM
شكرا جاري التحميل

TitO24
09-24-2012, 10:26 PM
انا عاوز افهم حاجة انا دلوقتى نزلت النسخة الريباك وكان فاضلى فيها 3 اجزاء جاى انزلهم يقولى الملق اتمسح يعنى اية مش فاهم كدة خلاص يعنى مش هعرف احملهم ولاا اية

hamada_12006
10-19-2012, 01:10 PM
تسلم ايدك يا كبير

Sheko Max
10-19-2012, 08:13 PM
لـــــعــــبــــه اكــتـــــر مـــن رائــعـــهr:

alabri99
10-30-2012, 04:59 PM
السلام عليكم..

في مشكله في تنصيب اللعبة عند الوصول الى 25.4%

an error occurred while unpacking archive corrupted

اعمل ايه ؟

مع العلم :
عند التسطيب غلقت الانتي فايروس وجدار الحمايه والانترنت ..
وعندي مساحه 300 جيجا ..
ومواصفات جهازي عاليه ..
وقمت باعادة التسطيب اكثر من 8 مرات ..

bebo bob
11-09-2012, 08:58 PM
مشكور يا باشا

ahmeddragon
11-18-2012, 06:11 PM
السلام عليكم
اخيرا يا جماعة وبعد ذل اسبوعين الحمد لله اللعبة اشتغلت
انا جربت حاجات كتير لكن الطريقة دى هيا الوحيدة اللى اشتغلت معايا
فى الفيديو ده التفاصيل كلها
http://www.youtube.com/watch?v=C86x3PtgOZw&feature=related
اتمنى انها تشتغل معاكوا كلكوا
بس انا مشكلة بسيطة
اللعبة الجرافيك بتاعها حلو مش تقيل بس لما اموت حد واجى اخد السلاح بتاعه من على الارض اللعبة تعلق حوالى 10 ثوانى كدا وبعدين تفك لواحدها وفى الشبتر الاول لما بجرى وراء العربية والمفروض اضرب فى العجلة اول مرة اللعبة برده بتعلق ويجيلى انى مت تانى مرة بتعلق خالص ومفيش حاجة راضية تشتغل
معلش لو حد يعرف ايه الحل يقولى لانى مش عارف اعدى الحته دى

momia
11-29-2012, 09:50 PM
إتكلنا على الله و جارى التحمييييييييييييل :)))

zorozero
12-17-2012, 07:49 PM
انا نزلت العبه دي النسخه البلاك بوكس من علي التربو بت وجيت اسطبها بتقف كل مره في التسطيب عند 85% وبيجبلي رساله خطاء

مع العلم اني قفلت الانتي فيرس وقفلت الفير وال وشلت النت وعندي اكتر من خمسه جيجا فاضيه في ال c و 35 جيجا في البرتيشن الي بسطب فيه
ياراب حد يرد عليا يقلي الخطاء من ايه

صوره الخطاء في المرفقات

saied2030
02-13-2013, 04:01 PM
يا جماعه انا نزلت اللعبه بيجيلى شاشه سوداءاى الحل

نونه شعنونه2007
03-04-2013, 12:14 PM
Lش عاوزة تشتغل خالص

ammar_soft
07-07-2013, 02:45 PM
عملت كل اللي قلتوه والشاه سوداء هل لمواصفات كارت الشاشه الها علاقه
جيجا بايت انفيديا 1 جيجا gt 240 والبروسيسر فينيوم 2 والرام 4 جيجا ddr3